Női ruha webáruház webshop - Nadifashion

Kérdése van? +36203101551

Kategóriák
Női ruha webáruház webshop - Nadifashion

Kérdése van? +36203101551

  • Kategóriák
    • Újdonságok
    • Akciók
    • NŐI RUHA
    • FELSŐ
    • NADRÁGOK, SZOKNYÁK
    • KABÁTOK, MELLÉNYEK
    • PULÓVER, KARDIGÁN
    • YESSTORY
    • EXTYN
    • NŐI FEHÉRNEMŰ
    • KIEGÉSZÍTŐK
    • CIPŐK
  • GY.I.K
  • Cserecsomag, visszatérítés
    • Cserecsomag
    • Visszatérítés
  • Blog
  1. GY.I.K

GY.I.K

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Készleten lévő termékeink esetében, a rendelés leadásától számított 1-2 munkanap. Általában minden munkanap 12 óráig beérkezett rendeléseket már másnapra tudjuk küldeni. Rendelhető termékeink esetében, a rendelés leadásától számított 1-9 munkanap.

Nem lett jó a ruha, tudok cserélni?

Természetesen, ki tudjuk cserélni a terméket. Kérjük minden esetben jelezd felénk e-mailben! Átvétel napjától számított 14 naptári nap áll rendelkezésre a cserére. Termékcsere díja 1990ft ami tartalmazza az új termék kiküldését illetve a cserélni kívánt termék visszaküldését. A különbözetről e-számlát állítunk ki amit a megadott e-mail címre küldünk ki. Csere terméket kérjük becsomagolni, megcímkézni nem kell. Futár amikor viszi az új rendelésed akkor történik a csere.

Vissza lehet-e küldeni a terméket?

Természetesen, minden termékünkre 14(naptári) napos visszavásárlási garanciát vállalunk. Kizárólag teljesen új terméket tudunk visszavenni, mely nem koszos, nem sérült és használatlan állapotban van, termékcímkével együtt, azaz csak eredeti állapotában tudjuk visszavenni a megrendelt terméket! A termék visszajuttatási költsége a vásárlót terheli! A csomag megérkezését követően ellenőrizzük, hogy a visszaküldött termék sértetlen és használatlan állapotban van-e, amennyiben mindent rendben találunk, a feladó által megadott számlaszámra utaljuk a visszáru termék(ek) összegét.

Kérjük, hogy a csomagban helyezd el az "Elállási/Felmondási nyilatkozatot" feltűntetve a számlaszámod + bankszámlaszám tulajdonos nevét amelyre utalhatunk illetve a termék(ek) számláját, amit emailben küldtünk részedre!

Hibásan vagy hiányosan megadott utalási adatokért nem vállalunk felelősséget! (A bankszámlaszámod és a termék számlájának hiányában nem kezdjük meg a visszáru folyamatot!) A termék(ek) árát kézhezvételtől számított 14 napon belül visszautaljuk részedre.

A visszajuttatási költséget nem áll módunkban megtéríteni. Kizárólag ingyenes csomagot vagyunk hajlandók átvenni! Utánvétellel feladott csomag átvételét azonnal visszautasítjuk! Elállási/Felmondási nyilatkozat letöltése: NYILATKOZAT

Később szeretném megkapni a rendelésem, lehetséges?

Utánvételes rendelés esetén max. 3 munkanapot tudunk biztosítani. Ezt kérlek a megjegyzés rovatunkba beírni. Bankkártyás vagy utalásos rendelés esetén több napig is visszatartjuk a megrendelés feladását. Ugyanúgy megjegyzés rovatban írj nekünk vagy e-mailen egyeztessünk.

Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

A kiszállítás napján kapott SMS- ben megtalálod a futár telefonszámát, vedd fel vele a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot. Futárral díjmentesen egyeztethető egy másik kiszállítási nap.

Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit még szeretnék, hozzá lehet tenni?

Ha már első rendelésedet összeállítottuk a futárnak átadásra, akkor plusz terméket már nem tudunk a csomagba tenni. Amennyiben még nincs kész átadásra abban az esetben természetesen még hozzá tudjuk tenni. Ilyen esetben kérünk írj nekünk e-mailt a webshop@nadifashion.hu e-mail címre.

Nem kaptam e-mailt, mi lehet a gond?

Előfordulhat, hogy véletlenül elírtad az e- mail címed és ezért nem érkezhetett meg a megrendelésed, visszaigazoló e-mail de az is lehet, hogy nem érkezett meg hozzánk a rendelésed. Ha nem kaptál a rendelésedről visszaigazolást, akkor vedd fel velünk minél gyorsabban a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.

A mai nap megkaptam a számlát, viszont a rendelésem még nem érkezett meg. Miért van ez?

Az elektronikus számlát már azon a napon állítjuk és küldjük ki Önnek, amikor a csomagját átadjuk a futárszolgálatnak. Ha Ön utánvéttel rendelt, természetesen fizetni csak a csomag kiszállításakor, átvételénél kell.

Mi történik ha nem veszem át a rendelésem?

Amennyiben nem történik meg a csomag átvétele, akkor sajnos a későbbiekben nem tudjuk biztosítani számodra az utánvét fizetést. Bankkártyás és utalásos fizetési módok közül választhatsz. A visszajövő csomagok futárköltségét felszámolja nekünk a futárcég!

Amennyiben meggondolnád magad a rendeléseddel kapcsolatban kérünk írj nekünk e-mailt mihamarabb, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.

Futárszolgálat és a kérések?

Szerződött partnerei vagyunk a GLS futárszolgálatnak illetve a Magyar Postának. A GLS és a Posta is saját időbeosztás alapján dolgozik, amibe mi nem tudunk beleszólni! A különböző megjegyzéseket (délutáni szállítást kérek, előtte 1,5 órával telefonáljanak, este leszek otthon stb.) természetesen mi fel fogjuk tűntetni a megjegyzésben a csomagcímkén, de nem biztos, hogy ezt a GLS vagy a Posta figyelembe fogja venni, ezért az a legjobb, ha szállítás reggelén kapott sms-ben lévő telefonszámot felhívja és jelzi a kérését a futárnak. Minden bizonnyal figyelembe veszi kérését és meg is próbálja teljesíteni.

Üzenetek és válaszok?

Mindenkinek igyekszünk, mihamarabb válaszolni minden munkanap. Mivel a hétvégét mi is a családdal töltjük és egy kicsit nekünk is pihennünk kell,
természetesen hétvégén is igyekszünk válaszolni viszont ilyenkor lehet, hogy nem minden esetben kapsz azonnali választ. Megértéseteket köszönjük!

Mennyibe kerül a szállítás?

  • Előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel 1.190 Ft-tól.
  • Utánvéttel díja 500 Ft.
  • Ingyenes szállítás 25.000 Ft felett vásárlás esetén.
  • Termékcsere 1.990 Ft

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
  • Kedvenceim
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
NadiFashion
  • 2730 Albertirsa, Vasút utca 3.
  • +36203101551
  • webshop@nadifashion.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
  • Újdonságok
  • Akciók
  • NŐI RUHA
  • FELSŐ
  • NADRÁGOK, SZOKNYÁK
  • KABÁTOK, MELLÉNYEK
  • PULÓVER, KARDIGÁN
  • YESSTORY
  • EXTYN
  • NŐI FEHÉRNEMŰ
  • KIEGÉSZÍTŐK
  • CIPŐK
  • GY.I.K
  • Cserecsomag, visszatérítés
    Cserecsomag, visszatérítés
    • Cserecsomag
    • Visszatérítés
  • Blog
Belépés
Regisztráció